Istanbul Nova Godina

0
499

NOVA GODINA 2021. U ISTANBULU

29.12.2020. – 03.01.2021.
6 dana – 3 noćenja

PROGRAM PUTOVANJA PDF

ISTANBUL JE SMEŠTEN NA BOSFORSKOM MOREUZU I NEKADAŠNJA JE PRESTONICA TRIJU VELIKIH CARSTAVA: RIMSKOG VIZANTIJSKOG I OSMANSKOG. ISTANBUL JE NAJVEĆI GRAD U TURSKOJ I NJENO JE KULTURNO I PRIVREDNO SREDIŠTE, A UJEDNO I JEDINI GRAD NA SVETU KOJI SE PROSTIRE NA DVA KONTINENTA. PREDSTAVLJA SREDIŠTE ISLAMSKE KULTURE I PRAVI JE RAJ ZA KUPOVINU, A POSEBNA ZANIMLJIVOST ZA TURISTE SU TURSKA KUPATILA.

PROGRAM PUTOVANJA:

DAN 1. (utorak, 29.12.) BEOGRAD – NIŠ – ISTANBUL
Polazak iz Beograda u popodnevnim časovima. Prijem putnika na relaciji Beograd – Niš. Polazak iz Niša sa parkinga DIS megamarketa oko 21h. (Tačne satnice polaska biće poznate jedan dan pred put). Noćna vožnja preko Bugarske sa usputnim zadržavanjima zbog graničnih formalnosti i pauza radi odmora grupe.

DAN 2. (sreda, 30.12.) ISTANBUL
Dolazak u Istanbul i odlazak u panoramsko razgledanje grada: Valensov akvadukt, sagrađen u III veku nove ere, u bukvalnom prevodu “Akvadukt sivog sokola”, služio je kao glavni izvor pijaće vode za istočnorimsku prestonicu Konstantinopolj; Zlatni rog – rukavac koji razdvaja stari Istanbul od njegovog novog dela; most Galata, moderni kvartovi Beyoglu i Taksim, silazak na Bosfor. Nakon obilaska smeštaj u hotel. Kraći odmor i slobodno vreme. Polazak grupe u razgledanje grada sa vodičem. Pešačka tura. Odlazak do Kapali čaršije (najveće pijace zlata na svetu). Vreme za šoping. Povratak u hotel. Noćenje.

DAN 3. (četvrtak, 31.12.) ISTANBUL
Doručak. Nakon doručka fakultativni odlazak na Krstarenje Bosforom i poseta Vaseljenskoj patrijaršiji ili Fakultativni odlazak u posetu Topkapi palate (harem nije uključen u cenu ulaznice). Ukoliko odlučite da dan provedete u sopstvenoj organizacije predlažemo da obiđete Ordu ulicu i čuvenu Kapali čaršiju, idelano mesto za šoping. Ovde možete pronaći za svakog po nešto. Posetite pijacu začina i probajte neke od turskih slatkiša koji će sigurno privući vaše poglede. Popijte kafu u nekom od kafea na Sultanahmetu ili sa predivnih restoranskih terasa uživajte u pogledu na Bosfor. Potom se uputite do trga Taksim i prošetajte ulicom Ištiklal gde se nalazi veliki broj radnji, restorana i galerija. U večernjim časovima mogućnost fakultativnog odlaska na doček Nove 2021. godine u nekom od nacionalnih restorana. ili proslavite ulazak u Novu godinu tradicionalno ne nekom od trgova uz veličanstven vatromet. Povratak u hotel i noćenje.

DAN 4. (petak, 01.01.) ISTANBUL
Doručak i slobodno vreme ili odlazak na fakultativni obilazak Sultanahmeta u pratnji lokalnog vodiča na srpskom jeziku: Antički hipodrom – Teodosijev stub, Plava džamija, Aja Sofija. Slobodno vreme i povratak u hotel ili individualni odlazak na Kapali čaršiju. U večernjim časovima mogućnost fakultativno organizovanog provoda, repriza Nove godine u restoranu GAR (Cena će biti objavljena na licu mesta). Noćenje.

DAN 5. (subota, 02.01.) ISTANBUL – NIŠ
Doručak i odjavljivanje iz hotela. Slobodno vreme za individualne aktivnosti ili fakultativna poseta palati Dolmabahče (poslednja rezidencija otomanskih sultana – raskošna palata u stilu baroka). U popodnevnim časovima polazak za Srbiju. Vožnja kroz Bugarsku sa kraćim pauzama radi odmora i obavljanja graničnih formalnosti.

DAN 6. (nedelja, 03.01.) NIŠ – BEOGRAD
Dolazak u Niš i Beograd u podnevnim časovima. Kraj usluga.

CENA ARANŽMANA

Termin putovanja  Polazak iz Beograda Polazak iz Niša
15.12. – 03.01. (Nova Godina)  99 € 95 €

-Sve cene su izražene u eurima, a plaćanje se vrši u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne Banke Srbije na dan uplate.

U cenu putovanja je uključeno:
Prevoz i smeštaj:
Autobuski prevoz na navedenim relacijama, autobusi visoke turističke klase (klima, audio-video oprema),
Smeštaj u hotelu Hermanos 3* na bazi noćenja sa doručkom u 1/2, 1/2+1 sobama.
Obilaske i razgledanja prema programu,
Usluge stručnog vođenja putovanja i predstavnika agencije na srpskom jeziku,
Troškovi realizovanja putovanja.

U cenu putovanja nije uključeno:
Putno zdravstveno osiguranje + Covid 19, OBAVEZNO.
Individualni troškovi tokom boravka.
Fakultativni izleti.
Fakultativna mogućnost polaska iz Novog Sada i Zrenjanina, doplata za transfer 15 EUR po osobi (minimalan broj putnika za realizaciju transfera je 8).
Doplata za smeštaj u 1/1 (jednokrevetnoj) – NA UPIT

FAKULTATIVNI IZLETI:
– Obilazak lokaliteta i razgledanje grada sa lokalnim vodičem na srpskom jeziku (Antičkog hipodroma, Džamija, Aja Sofija) – 30€,
– Obilazak palate Dolmabahče (obilazak centralnog dela sa ulaznicom) – 30€,
– Krstarenje Bosforom – 20€,
– Obilazak Topkapi palate – 25€
– Doček Nove godine u nacionalnom restoranu – 75€ (cena podležna promeni).

*kada Ministarstvo turizma Turske bude objavilo dopis o radnom vremenu Aja Sofije, Topkapi palate, Dolmabahče i ostalih lokaliteta znaće se tačno vreme posete muzeju i (možda će biti organizovano narednog dana). Postoji mogućnost spajanja fakulatativnih izleta i izmene cene istih.

NAPOMENE U VEZI FAKULTATIVNIH IZLETA:
Minimum za realizaciju fakultativnih izleta je 25 putnika. Fakultativni izleti nisu obavezni deo programa i zavise od broja prijavljenih putnika. Cena se uglavnom sastoji od troškova rezervacije, prevoza, vodiča, ulaznica, organizacije i sl. Termini fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, broja prijavljenih putnika i objektivnih okolnosti.

NAPOMENE U VEZI SMEŠTAJA:
Hermanos hotel 3* (sastoji se od dve zgrade) smešten je u starom evropskom delu Aksaray. U blizini se nalazi Kapali Čaršija gde možete uživati u šopingu a od istorijskog dela Istanbula i trga Sultanahmet udaljeni je oko 4 km, na kojem se nalaze najznačajnije znamenitosti (Aja Sofija, Plava Džamija, Topkapi palata). U blizini hotela su mnogobrojne prodavnice i restorani sa vrlo ukusnom turskom kuhinjom.

U svom sastavu hotel ima restoran, bar i wi fi. Sve sobe su dvokrevetne ili dvokrevetne sa dodatnim krevetom i opremljene su klimom, Tv-om, mini barom (dodatno se plaća) i kupatilom sa kadom ili tuš kabinom. U smeštajne objekte se ulazi prvog dana boravka posle 14:00 časova, a napuštaju se poslednjeg dana boravka do 09:00 časova. Doručak u hotelu se služi nabazi švedskog stola. (postoji mogućnost izmene načina služenja doručka zbog trenutne situacije prouzrokovane Covid-19 virusom)

Smeštaj iz ove ponude registrovan je, pregledan i standardizovan od strane Nacionalne turističke asocijacije zemlje u kojoj se nalazi. Opisi smeštajnih objekata su informativnog karaktera. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru smeštajnih objekata, organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od smeštajnih objekata. Objašnjenje: kontinentalni švedski sto – manji izbor namirnica i uglavnom je slatki doručak. Uglavnom je zastupljena internacionalna kuhinja. Organizator putovanja ne može da utiče na razmeštaj po sobama, jer to isključivo zavisi od recepcije smeštajnog objekta. Neki od dopunskih sadržaja smeštajnih objekta su dostupni uz doplatu. Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadržaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata (npr. sef, parking, mini-bar, TV, wifi, klima uređaj…)

Način plaćanja:
-50% prilikom prijavljivanja, ostatak najkasnije 30 dana pre datuma polaska na put. Ukoliko stranke ne izvrše uplatu preostalog iznosa do pune cene aranžmana u predvidjenom roku, smatra se da su odustali od korišćenja aranžmana i da je rezervacija otkazana.
-Čekovima gradjana: 50% akontacija, ostatak u jednakim mesečnim ratama do 10.03.2021. uz mesečno uvećanje svake rate za 2% na ime troškova obrade čekova. Čekovi mogu biti datumirani samo na datume 01., 05. i 10. u mesecu.
-Administrativna zabrana: 50% akontacija, ostatak do 10.03.2021. uz mesečno uvećanje svake rate za 2% na ime troškova obrade administrativne zabrane.
– Sve cene su izražene u eurima, a plaćanje se vrši u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne Banke Srbije na dan uplate.

Napomene:
– U skladu sa trenutnom situacijom u vezi sa pandemijom virusa COVID-19 sve zemlje su usvojile protokole i pravila ponašanja u skladu sa preporukama Svetske zdravstvene organizacije.
– Putnici se pozivaju na ličnu odgovornost uz molbu da se sve mere i pravila ponašanja poštuju u potpunosti kako bi se sačuvalo zdravlje, kao i zdravlje svih ostalih ljudi iz okruženja.
– Obavezno je nošenje zaštitnih maski na na otvorenom kao i u prevoznom sredstvu na transferu na destinaciji (autobus, minibus, taxi vozilo).
– Mere fizičke i socijalne distance će biti primenjene na svim destinacijama u svim segmentima tako da osobe koje ne pripadaju istoj grupi putnika (porodice, osobe koje putuju zajedno) zadrže rastojanje od najmanje 2 m. Moguće je da će biti sprovedeno nasumično testiranje putnika na destinaciji.
– Sredstva dezinfekcije će biti dostupna na svim javnim punktovima objekata (aerodromi, hoteli i sl.).
– Biće primenjeno često provetravanje zatvorenih prostorija, kao i upotreba klima uređaja sa redovnim uplivom svežeg vazduha.
– Provetravanje vozila kao i dezinfekcija svih kontaktnih površina će se obavljati između korišćenja.
– U hotelu se primenju sve mere i protokoli i pravila ponašanja u skladu sa preporukama Svetske zdravstvene organizacije.
– Obavezno je nošenje zaštitnih maski kompletnog osoblja. Svo osoblje je prošlo specijalnu obuku u cilju što manjeg kontakta sa gostima. Prijava u hotel biće sprovedena uz minimalni kontakt. U slučaju da se primete simptomi bolesti, biće primenjeni svi protokoli predviđeni za te situacije. Obavezna je dezinfekcija ključeva i kartica. U nekim objektima biće moguće beskontaktno elektronsko prijavljivanje i odjava na recepciji. U restoranima i barovima je obavezno rastojanje između stolova od 2 m. U objektima gde je predviđena ishrana po principu samoposluživanja biće postavljene zaštite barijere, a osoblje će servirati hranu, te niko drugi sem osoblja hotela neće biti u kontaktu sa hranom. Neki objekti će preći na izmenjeni režim posluživanja hrane. Obavezna je dezinfekcija smeštajnih jedinica pre dodeljivanja novim gostima. Mini klubovi za decu će raditi sa ogrančenim kapacitetima ili neće raditi uopšte. – Održavanje higijene smeštajnih jedinica će biti rađeno po zahtevu gosta kako bi se smanjili kontakti sa osobljem.
– Svi objekti zadržavaju pravo izmene servisa ili ukidanje pojedinih servisa koje pružaju, u cilju sprovođenja mera bezbednosti preporučenih od strane Svetske zdravstvene organizacije.
– Potrebno je da svaki putnik pre polaska na putovanje proveri status države u koju putuje i da pribavi svu neophodnu dokumentaciju.
– Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju Turske.
– Organizator putovanja zadržava pravo izmene redosleda pojedinih sadržaja u programu u toku putovanja.
– Dužina trajanja slobodnog vremena za individualne aktivnosti tokom programa putovanja zavisi od objektivnih okolnosti (npr. dužine trajanja obilaska, termina polaska…).
– Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju Turske.

Od 01. januara 2015. godine državljani koji ulaze u R. Tursku potrebno je da poseduju pasoš čiji je rok važenja najmanje 60 dana duži od dana isteka vize ili dozvole boravka, odnosno dozvoljenog boravka bez vize (bezvizni boravak za naše građane je 90 dana u periodu od 6 meseci), što znači da rok važenja putne isprave mora biti najmanje 180 dana, tj. 6 meseci od dana ulaska u R. Tursku.

– Za sve informacije dobijene usmenim putem, agencija ne snosi odgovornost. Jedino validan je pisani program putovanja istaknut u prostorijama agencije.
– zbog poštovanja satnice i programa putovanja ne postoji mogućnost zadržavanja autobusa na graničnom prelazu zbog regulisanja povraćaja sredstava, po osnovu “tax free”
– Organizator putovanja zadržava pravo promene programa putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti (npr. gužva na granicama, gužva u saobraćaju, zatvaranje nekog od lokaliteta predviđenog za obilazak…).
– Organizator putovanja zadržava pravo korekcije ugovorene cene pre početka putovanja usled promene u kursu razmene valute ili promene u tarifama prevoznika i u zakonom predviđenim slučajevima. Molimo Vas da pažljivo pročitate Opšte uslove putovanja.
– Prtljag putnika sme da sadrži isključivo stvari za ličnu upotrebu i jedan kofer po osobi. Svi dodatni koferi, veće kese se naplaćuju po tarifi prevoznika.

Program br. 3, cenovnik br. 1 od 16.09.2020.

Program je rađen na bazi minimum 70 putnika. U slučaju nedovoljnog broja putnika rok za otkaz je 5 dana pre početka putovanja.

Za ovo putovanje važe cenovnici i opšti uslovi putovanja organizatora putovanja OTP 33/2020 kategorija A 25

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here